Известие

Collapse
No announcement yet.

Няколко въпроса по 166-та

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Няколко въпроса по 166-та

    Така... след близо 60км каране на колата се появиха няколко въпроса.Гледам да не я карам много понеже след всяко каране нещо се разпада или спира да работи!

    1.Чистачките се побъркаха.Пусна ли ги независико как(с пускане на пръскачките, с пускане на интервал или еднократното бутане на лостчето нагоре) чистачките почват да работят без да спират докато не изгася колата.Няколко пъти трябва да я загася и да ги дебна в долно положение за да спрат! Четох за същия проблем при колега във форума и са се оказали някакви писти в моторчето на механизма.Само там ли да търся проблема?
    2.ICS-a се блокира за по 1 час след разкачване на акумулатора независимо, че вече му е вкаран правилния код.Кога ще спре да се блокира за толкова дълго време?
    3.Централното все още не е сработило(надявам се да се опариви само).От къде да започна с търсене на проблема?Бушона е здрав.
    4.Нямам карта с кода на навигацията.Мога ли да го разбера по няакъв начин?
    5.На колко км се сменя ангренажния ремък?Имам книжка на талянски, но не ми е сред силните езици.
    6.Няма колони на кората отзад.Четох, че под задната седалка има букса, къде трябва да ги включа ако сложа.Тези букси са просто разклонение на кабелите към колони в задните врати или излизат от ICS-а като отделени изходи за колони?
    7.Има счупен бутон за десния прозорец в пулта на лявата врата.Само копчето ли се сменя или целия пулт?
    8.Защо няма никъде бутон за заключване на колата от вътре?
    9.Някой извеждал ли си е бутона за багажника от жабката на някое по-удобно и достъпно място?
    10.Покритието в долната част на таблото, както и барчето м/у седалките е размекнато и в момента е като дзифт, лепне и цапа отвратително.Как да го оправя това нещо?

    Мисля, че като за начало е достатъчно.
    Alfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
    Opel Astra J
    ex:
    Alfa Romeo 164 2.5TD
    Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
    Alfa Romeo 164 2.0T.S.

  • #2
    бобиии бобии, какво си взел бе, до га е време я махай тая кошара и си вземи някоя стегната и пазена кола, пари за още една 166 ще пръснеш за да я направиш !
    Алфа 164 2.0Т.С. 95г. - на части !

    Comment


    • #3
      Значи първо честито и от мен ! Централното мисля , че не ти сработва заради някоя повредена машинка , кода за NAVI можеш да си го набавиш от Ауто Италия , за ремъка можеш на 40К-70К от теб зависи , копчето за стъклото се ремонтира или сменя много лесно има теми за това , бутон за заключване на колата някои имаме пред скоростния лост , а копче за багажника има на ключа на моделите след средата на 2001 , и за таблото пак са писали доста варианти в една тема ! Наистина колега си попаднал на малко сакатичък модел , но имаш много причини да си стегнеш колата успех !
      Alfa Romeo is a wonderful way of life!

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от Boby Покажи съобщение

        1.Чистачките се побъркаха...Оправя се след като изчистиш пистите на моторчето.Другият вариант е да имаш проблем със сензора за дъжд/ако го имаш/.
        2.ICS-a ...Това си е проблем на ICS-а които не съм срещал до сега
        3.Централното все ....Провери с ключа дали сработва.Всички врати ли се заключват?Възможно е централата да е заминала.Може да решиш проблема като си сложиш аларма.До скоростния лост нямаш ли бутон за централното?
        4.Нямам карта ...Дарк + Клима може да покаже кода за навигацията.Тук в България няма да работи!Само ще ти настройва сама часа с разлика.
        5.На колко...Ако не си го сменил,го смени..след 60 000км пак.
        6.Няма колони ..Колони на кората ще имаш само ако си с Bose система или предишния собственик не е правил някакви изпълнения.ICS-a няма мощност без усилвател да захрани 4 врати и задната кора.Моите букси висят директно в дупките на кората.
        7.Има счупен ...Сменя се само бутончето което е счупено,или се ремонтира по български Това си е болестно състояние на 166.Предполагам с времето ти сам ще почнеш да ги чупиш.
        9.Някой извеждал ... Аз не съм виждал или чувал за това,но ако ти липсва бутон за централното а имаш място пред скоростния лост.може да си първия с бутон за багажника там.Спор няма,отварянето на багажника ако има пътник до теб е смешно.
        10.Покритието ...Това е проблем не само в 166 а и в доста от Либрите!Почиства се с спирт,кореселин или Меглио след накисване.Търкаш с обратната грапава страна на кухненска гъба,до като се покаже чиста пластмаса.Ако се покаже цвят на пластмасата различен от интериора на салона проблема се решава със спрей за 5 лева.
        До тук проблемите са ти елементарни и съпътстващи модела 166.Не забравяй че това е "топ"модела на Алфа
        Да проблемите са дразнещи,особено чистачките но не е нещо фрапиращо.Все пак не си казал нищо за окачването...
        Last edited by Linkestis; d.m.y г., 08:52.
        sigpicnicola 59 каза:....трее да помислиш по въпроса за засилването,понеже в момента можеш да спреш,и хеопсовата пирамида,ма не си в състояние да засилиш и кучешка колиба.

        Comment


        • #5
          Относно чистачките... може да залепва някое реле. Трябва да го види Данчо и ще го оправи. Ако искаш ще ти дам телефон.
          За задните колони не всички имат изведени букси до кората. Моите бяха под праговете на задните врати.
          Счупеното бутонче можеш и сам да си го оправиш или да го смениш със някое от задните.
          безплатни обяви
          Моята 166

          Comment


          • #6
            Колега аз съм извел бутон за багажника на шофьорската седалка и е доста удобно! Просто теглиш кабел от бутона в жабката и си готов!
            Alfa 166jtd,1999

            Comment


            • #7
              С централното аз имах проблем също. Предлагам ти да намериш релето и да го погледнеш за влага. Моето го извадих, зачистих го и на съмнителните спойки си поиграх с поялника. От тогава нямам проблем с централното( като изключим че прецаках достанционното на ключа). Само да кажа че при мен проблема беше че се отключваше сама. Ето и линк от темата: http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=58730 Тук пише и каде е релето. Успех!

              Comment


              • #8
                Благодаря за отговорите! "Добре" , че някои са имали подобни проблеми и няма да падне лутане и стреляне на сляпо! Утре ще я закарам в сервиза и ще почвам да се занимавам с проблемчетата.Като за начало ще прегледам жълтото реле за централното щом то е главния заподозрян за проблема.Централното не работи на никоя врата и не реагира нито с ключа нито с копчето на ключа.И релето за чистачките ще прегледам.Нещо не ми се сваля механизма за почистване на пистите.Има сензор за дъжд, но не мисля, че в него е проблема.Проблема се появи след разкачването на акумулатора(може и да е съвпадение).Пред ск. лост има бутони за резервоара,TCS i STR и няма свободно гнездо.Ще му намеря някъде пак скрито местенце, но удобно.Ключовете са от старите и нямат бутон за багажника.
                Окачването още не съм го прегледал.Нещо тропа отпред и отзад вдясно.Или са биалетки или някой носач.
                Абе ще я стегна, ама повече ме притеснява факта, че се разпада по нещо с всяко каране.

                ---------- Post added at 23:28 ---------- Previous post was at 23:23 ----------

                Първоначално публикувано от MaVrUt Покажи съобщение
                бобиии бобии, какво си взел бе, до га е време я махай тая кошара и си вземи някоя стегната и пазена кола, пари за още една 166 ще пръснеш за да я направиш !
                То каквато и да взема няма да е в перфектно състояние.На тази поне на пръв поглед проблемите и са евтини за отстраняване и дребни.
                Alfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
                Opel Astra J
                ex:
                Alfa Romeo 164 2.5TD
                Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
                Alfa Romeo 164 2.0T.S.

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от Boby Покажи съобщение
                  То каквато и да взема няма да е в перфектно състояние.На тази поне на пръв поглед проблемите и са евтини за отстраняване и дребни.
                  Прав си колега едно по-едно и ще имаш перфектната бърза лимузина
                  Alfa Romeo is a wonderful way of life!

                  Comment


                  • #10
                    Хммм...май е всичко друго но не и лимузина..
                    sigpicnicola 59 каза:....трее да помислиш по въпроса за засилването,понеже в момента можеш да спреш,и хеопсовата пирамида,ма не си в състояние да засилиш и кучешка колиба.

                    Comment


                    • #11
                      По окачването има за смяна двата предни, горни носача, ляв лагер на предната главина и тампони на задната стабилизираща щанга.Незнайно от какво чистачките се оправиха сами.Най-вероятно пак ще се побъркат, но за сега са ОК.Централното не работи заради жълтото реле за което казахте. Явно е текъл радиатора на парното в/у него и пистите му са изгнили.Ще го излекуваме и него.
                      Има и едно зелено реле точно до него.То за какво е?
                      Чукането в мотора се оказа от износена гърбица на разпределителния вал и пул.Сега е регулиран луфта колкото е възможно и чукането почти не се чува.Всички клапани са много натегнати.Или никога не са регулирани или "майстора" е бил гола вода.
                      Alfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
                      Opel Astra J
                      ex:
                      Alfa Romeo 164 2.5TD
                      Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
                      Alfa Romeo 164 2.0T.S.

                      Comment


                      • #12
                        Как за какво това е "онази зелена кутийка" заради която не мигат лампичките по таблото за мигачите Върху нея също тече от радиатора и от оттичащите канали
                        sigpicnicola 59 каза:....трее да помислиш по въпроса за засилването,понеже в момента можеш да спреш,и хеопсовата пирамида,ма не си в състояние да засилиш и кучешка колиба.

                        Comment


                        • #13
                          Ти какви пари даде за колицата братле...ако не е тайна де!
                          "Свини! Вечно ли искате да живеете?!" Фридрих Велики — 1757 г.
                          sigpic

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от leshoiad Покажи съобщение
                            Ти какви пари даде за колицата братле...ако не е тайна де!
                            Не е тайна. 3300 с прехвърлянето и смяна на талона 3500.
                            Alfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
                            Opel Astra J
                            ex:
                            Alfa Romeo 164 2.5TD
                            Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
                            Alfa Romeo 164 2.0T.S.

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от leshoiad Покажи съобщение
                              Ти какви пари даде за колицата братле...ако не е тайна де!
                              Колега, поне 100 пъти сме писали в разни теми по въпроса за цените и дали те са адекватни на състоянието на колите. Колкото е платил - платил, сега тука идеята е ако можем да помогнем, а не да спорим колко пари, струва ли си и т.н.
                              По темата, това, че е износена само една гърбица по всяка вероятност колата има проблем със смазването - аз бих сменил вала защото следващата беля е изхвърляне на паричката и мазалото тогава не се знае какво ще е.
                              Носачите ги прати на Ферариста - доста добре се справя с шарнирите, а тампони ако не те мързи да разглабяш и смазваш може да ти сложи полиуретан, ако не в магазините продават и каучукови - цената ще ти излезе под един нов носач, а живота им е поне равен на новите носачи.
                              AR 166 2,4 ЖТД Волво 460 1,9 ТД, Волво 460 1,7 I ех, Браво 1,4 12V ех, Ланча Y 1,4 12V ех, Пунто 1,1 6 speed ex, Пежо 106 ех и първата ОРел кадет 1,6 печка - "карабина" - с манивели по вратите и вЪлнен салон

                              Comment

                              Working...
                              X